Stresas kūno lygyje pasireiškia reakcija „kovok arba bėk“. Mes automatiškai reaguojame į stresą paviršutinišku kvėpavimu ir raumenų įtampa. Streso būsenoje atsiranda širdies plakimas, pakyla kraujospūdis, padidėja deguonies suvartojimas.

Taiči ir cigun suformuoja natūralų kvėpavimą – galingą priemonę nuo streso. Tik prisiminimas apie tai, kad reikia kvėpuoti kritinėje situacijoje padidina gebėjimą įvaldyti situaciją.

Streso būsenoje energijos srautas organizme darosi netvarkingas, kaip jūra audros metu. Kai mes atliekame taiči, viskas nusiramina ir išsilygina. Kinai tai vadina „lygiąja či“. Tai sveikatinimo būsena, nuraminanti kūną ir sielą. Išlyginti mūsų fizinę, emocinę ir psichinę būseną reiškia būti centre.

Šiuolaikinio vakariečio problema nuolatinis skubėjimas, pripratimas prie adrenalino, prie nuolatinio užimtumo būsenos.

Taiči išugdyta ramybė atlygins jums išmintimi žinoti kas jums svarbu, o kas ne.

Jausite mažesnį poreikį nuolat kažką veikti. Žinosite kada laikas ilsėtis, rasite energijos tikrai svarbiems savo gyvenimo darbams.

Kvėpuokite ir praktikuokite taiči!