Tai mankšta, kurią sudaro įvairių kovos menų, tokių kaip kung-fu, karatė, džiu-džitsu ir t.t. elementai. Šių pratimų pagalba šimtmečiais buvo ugdomi jėga, ištvermė, vikrumas ir sumanumas.

Šios mankštos tikslas – padėti sustiprėti fiziškai, lavinti judėjimo kultūrą, paruošti pagrindus tolesniam augimui ir tobulėjimui.

Mankšta remiasi keliais principais: „trimačiu judėjimu“, srautu, lanksčiu pritaikymu konkrečiam žmogui.

„Trimatis judėjimas“. Kiekvieną pratimą sudaro keli paprasti elementai, kurie kartu sukuria pakankamai sudėtingą judesį, vykstantį trejose plokštumose.

Srautas. Pratimai sudaro nenutrūkstantį srautą. Vieno pratimo pabaiga yra kito pradžia.

Lankstus pritaikymas. Mankšta tinka įvairaus amžiaus bei fizinio pasiruošimo vaikams ir suaugusiems. Kiekvienas pratimus atlieka savo tempu, aplitude.

Šios treniruotės skatina ir bendradarbiavimą. Jaunesni stebi ir mokosi iš vyresnių. Tai natūralu: kuo stipresnis TU, tuo stipresnis AŠ.

Svabiausia: sveikata ir saugumas :)

Vaikams ir suaugusiems