Neurologija


Atmintis
Nemanykite, kad išsiblaškimas ir užmaršumas yra neišvengiamas blogis, su kuriuo nieko negalima padaryti.
Pasinaudokite preparatais, gerinančiais smegenų kraujotaką ir maitinimą (Pyracetam, Pramistar, Triptan, Ginco biloba, ir t.t.). Vartokite juos prieš egzaminą, atsakingą pranešimą. Gydymo kursą ir dozavimą nustato gydytojas. Nepanikuokite, jeigu po 2-3 dienų nuo preparato vartojimo pradžios atmintis nepagerėja. Nervų lastelėms reikia laiko atstatyti rezervus. Pagerėjimas būna ne anksčiau, kaip po 2-3 savaičių.
Skaityti daugiau...
 
Miegas, jo reikšmė ir sutrikimai

Mes visi sapnuojame. Sapnai – mūsų naktinis gyvenimas. Miegas ir budravimas – nakties ir dienos ritmas. Jeigu žmogus mažai miega ir nesapnuoja, dieną jis negali susikaupti, negali mokytis, jaučia nuovargį. Jeigu keletą parų neleisti žmogui miegoti, gali prasidėti haliucinacijos ir psichiniai sutrikimai. Bet jeigu žmogus miega ne mažiau 7 valandų, jis gali pailginti savo gyvenimą. Smegenys naktį mažiausiai kontroliuoja kūną ir dirba savo naudai. Naktį smegenys apdoroja informaciją, sistematizuoja, užrašinėja ją į atmintį. Naktį susitinka sąmonė ir pasąmonė, žmogus nusiima savo socialinę kaukę ir gyvena pagal prigimtį. Per sapną organizmas gali atreaguoti stresinę situaciją.

Sapnas –  tai užkoduota žinutė, kuri gali padėti išspręsti kokią nors problemą, padaryti atradimą. Sapnas gali perspėti apie prasidedančią ligą – mes gauname signalus iš savo kūno. Sapnas gali gydyti ir mokyti, neša pasąmonės troškimą. Miegas ir budravimas – vieno ciklo dalys, priklausomos viena nuo kitos.

Skaityti daugiau...
 


Apklausa
Kas Jus domina labiausiai?
 
Žurnalas

Savireguliacija
Partneriai











Hostingas Serveriai.lt