Gydytoja Liudmila Tamašauskienė ir žurnalistas Ginas Dabašinskas

{saudioplayer}mano_sveikata_0423.mp3{/saudioplayer}

Seminarai sekančiomis temomis:

1. Moteriškos ir vyriškos energijos raida ir išraiška.

2. Vyriškų ir moteriškų charakterių tipai. Ar esate suderinti su savo partneriu? Ar pažįstate savo partnerį?

Asmeninis saugumas didžiaja dalimi priklauso nuo šių veiksnių:

•    budrumo,
•    aplinkos įvertinimo,
•    sprendimo priėmimo,
•    veiksmo.

Kebliai situacijai kaistant, šių veiksnių kiekis auga, jie nenaikina vienas kito.

Pavyzdžiui.  Jūs naktį keliaujate nuošalia gatve – suprantama, kad geriau būti budriems. Išgirstate už nugaros žingsnius ar pamatote kelis siluetus priešais - turite likti budrūs ir stengtis įvertinti aplinką: kieno tai galėtų būti žingsniai, kuria kryptimi žingsniuojama, ar siluetai gali kelti jums realią grėsmę, gal tai tik darbininkai vėlyvą metą keičiantys reklaminį stendą stotelėje? Žingsniai nenutyla, siluetai artėja. Dabar bręsta reikalas priimti sprendimą – tęsti kelionę toliau, ar keisti trajektoriją; be to, privalote likti budrūs ir toliau vertinti aplinką. Galiausiai žingsniai prie jūsų priartėja, siluetai virsta tipeliais, reikalaujančiais degtukų – iš jūsų situacija pareikalaus veiksmo, reakcijos į tipelių priartėjimą; galbūt naujų sprendimų, tolesnio aplinkos vertinimo ir to paties budrumo (kuo galite pasinaudot veikdami? kas vyksta aplink? etc.)

Dainius1Asmeninis saugumas yra mūsų reikalas, todėl:

  • būkime budrūs,
  • saugokime savo asmeninę erdvę,
  • imkimės prevencijos.

 

Asmeninis saugumas yra ir policijos reikalas, todėl bet kokiu neaiškiu, prastu ar panašiu į tokį atveju skambinkim ir savo vaikams liepkim skambinti 112

Dabar konkrečiau:

liudmila-m

Šiais laikais nugaros gėla kamuoja ne tik suaugusiuosius, vyresnio amžiaus žmones, bet ir vaikus. Tačiau skaudžiausia tai, kad dėl nuolatinių stuburo skausmų daugybė sąlyginai jaunų žmonių praranda darbingumą, o kartais yra priversti netgi atsisveikinti su mėgstama profesija.

Negalavimų priežastis –judėjimo stoka

Žmogaus kaulų ir raumenų sistema turi gauti tam tikrą fizinį krūvį, kad palaikytų savo funkcijas ir nenusilptų. Kaip sakoma, norint gerai jaustis, per dieną reikia nueiti ne mažiau kaip 3000 žingsnių.

kuniskis-mKiekvienam tikriausiai žinoma būsena, kai ryte prisimeni susapnuotus įvykius kaip kažką reikšmingą, išgyventos emocijos ilgai nepalieka mūsų. Tačiau sapno prasmė pabėga nuo mūsų, patys nesugebame jo suprasti, nors tai atrodo labai svarbu.

Sapnuotojo noras suprasti savo sapno prasmę kyla iš poreikio įvaldyti dar vieną savęs pažinimo, savęs supratimo ir saviraiškos būdą. Dažnai mes tikimės, kad sapnas gali mums atnešti svarbią žinią apie mus ir mūsų gyvenimą, padėti spręsti asmenines problemas. Ir ne veltui, nes nuo dvidešimto amžiaus pradžios psichoterapijoje įsitvirtino nuomonė, kad sapnų nagrinėjimas – tai veiksmingas įrankis, atveriantis kelią į psichikos gelmes. Metodų, taikomų nagrinėjant sapnus, įvairovė tikrai įspūdinga. Kiekvienas metodas turi savo pranašumų ir gali būti taikomas priklausomai nuo situacijos ir tinkamumo tam tikru atveju, o taip pat nuo sapnuotojo asmenybės.